Wishlist... can i???

bnyak sangat wishlist aku.... tersangat banyak... ok.. kira dari wishlist yang paling terdekat dengan 2013 ni.. hahaha.. antaranya ialah... AKU MAU PIGI PANTAi!!!

1. sampai sna tulis nama aku besar2 atas pasir.. ambik kau!!
2. mau hitamkan lagi diri aku dgan..... scuba diving!..
3. banana boat!..
4. taking picture inside the wattterrrr....
5. pkai baju ala2 fesyen pigi pantai tu.. with my sunglasses... bukan pkai bikini r... jgn pikir lain!..haha..
6. tengok sunset ...
7. teriak depan laut kuat2.... ARRRRGGGHHHH!!!!!!!!!!!!!
8. buat istana idaman guna pasir... baaring2 atas pasir sambil dngar bunyi laut... (imagine)... oh man!!!! lepas imagine trus rasa mau pigi sana skarang jugak!!!!

aish... mau pigi pantai.... mau pigi pantai... mcm budak merengek sambil tulis blog... pikir cuti ni blh pigi sna.. tapi ternyata!!! tidak... oh man.. 1st time aku rasa mcm aku mau balik maktab ja... si alin pon sda masuk UMS... boring gilak d rumah.. mau pigi bejalan pon susah.... x da kawan... ada pon seharian layan budak2 yg bikin stress aku ja.... huh.... x da orang mau crita2.. x da orang mau ckap2... x da orang bawa jlan2... x da orang yg mau d bwa chat2 d fb... x da benda mau buat d rumah.. hari2 menghadap CSI dlam tv tu ja.... tngok CSI smpai satu tahap aku rasa CSI tu boring walaupun itu rancangan pebret aku sangat2.... mcm mau nangis ja mcm budak2.... WAAAAAAAAAAAAAA..WAaaaaaaaaaa..WAaaaaa...

Ulasan

Catatan Popular