KARTON vs ME

hellO... huhu.. setelah sekian lamanya aku x pernah mengupdate aku punya blog ini.... hari nie.. dengan semangat yang baru.. beserta kasut dan brang skolah yg baru.. <-SHOW OFF!!   (tengah adik aku beli2 brang skolah.. mau jugak aku menyebok membeli jgak...) hehe... aku baru blik dari Kaykay (kota kinabalu) baru nie... bt pa p sna?? sebabnya... che ale aku dahh tunangan sih!! he's not available at right now...  bulan 5 nie insyallah dia kawin.. yeah!! da lama aku mau jadi penyebok urus2 kawin nie... hahaha...

Naruto nie cuteee sesangat!!! mcm kucing ja muka dia...

ok... hari nie aku mau cerita lagi... crita endak abis2... crita pasal katun @ cartoon dlm bahasa orng putihnya... hari tu kan aku p kk kan.. pastu.. for the first time in my entire second and minute of my extreme life aku tngok COSPLAY d Suria Sabah.. what is cosplay???? menurut Wikipedia(2011).. cosplay ialah costume + play = cosplay... dia nie macam tiru pakai costume mengikut watak anime/cartoon/ movie/video games n many more... jdi klu da pkai tu.. mcm blh tngok watak2 tu dlm bentuk real life lah.. mcm gitu... slalunya.. aku tngok cosplay nie dlam mjalah gempak, facebook atau blog... da jumpa katun2 nie begerak2 macam real dpan mata.. aku apa lagi.. xcited macm gila.. woah!!!  Biar btul!! aku mcm mengalahkan adik spupu aku mcm kejakunan tahap maksimum...  UINAAAA!!! sana ada naruto.. sasuke.. kakeshi!! sakura pon.. bleach!! >.


ni conter strike kot... x pasti.. siap ada bear lagi..

nie dorang tgah buat discussion tuk persembahan dorang..
p.s: kakeshi sangat ensem di situ!! 

bejam2 aku tngok prsembahan dorang smpai kena mara ngan mcik aku sbb pinjam hp dia tangkap gambar lama tol... hehe.. rasa macm umo jadi muda blik 7 tahun.. haha... katun2 mcm nie la yg slalu menerangi hidup2 aku dari kecik smpai skarang... ahaha...  smpai dewasa skang pon aku suka tengok katun... chanel d rumah mmg kompom adik aku konker.. tngok ja la... "CERIAAAAAA...." atau.. "I'M SELENA GOMEZ AND NOW YOU ARE WATCHING DISNEY CHANNEL".... NICKELODEON pon best!! ada spogebob... "ar..yaiii kapten!"

klu x silap.. nie katun bleach kot...
kamen rider!!
klu dulu.. katun2 yg best.. semestinya....POWER RANGER!! OTRAMEN!! SeILOMON!! Dragon ball! pastu zman berubah katun pon berubah sikit... naruto, avatar, fullmetal alchemist , doraemon, spogebob, dora the explorer..  bnyak lagi sbnarnya.. tapi yg tu ja yg terlimpas di kepala otak nie... kadang2... tem aku budak2 dulu... aku slalu imagine klau aku jadi Power Ranger.. (pet!! aku pilih power ranger merah r...) pastu bediri d atas atap rumah atok aku.. pastu.. posing macm hero.. pastu.. aku terbang di malam hari round2 bandar tawau.. cari penjenayah... EVEN!! smpai skarang pon aku masi imagine klu aku blh terbang... haha.. berimaginasi sangat best!!! k.. la.. tu ja... adios..!

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan Popular