HARTA KARUN- wishlish 4 tahun lalu..

Hahaha…  assalamualaikum.. salam sejahtera.. kepada anda semua semoga berbahgia… hahaha… nyanyi jap… lamanya x buka blog ni..  haha… bukan apa… BZ memanjang… almaklum lah… jaga anak d rumah ini la..itu la.. huhuhu.. bnyak mau pikir.. TAPI SEKARANG!!!... cuti!!!! Memanjang!.. hahaha.. cuti2 ni la harus manfaatkan segala-galanya…

Ok.. berbalik  kepada tajuk post hari ni… cmni crita dia.. once upon a time… aku tengah kemas almari my mummy… haha.. tetiba terjumpa la buku PLKN yg kira hampir 5 thun dahulu prnah aku jalani… buka2 helaian buku tu satu persatu… tetiba.. I’ve found my wishlish… lucu… haha… bunyi wishlish dia mcm ni….

   

Biar aku huraikan 1 persatu…
1.   Rasanya smbung univrsiti dah- UIA… dan skrang tngah smbung mktb plak… 1 year to move on! 
2 .  Jadi bos???!! Hakhakhak.. ok.. ini pemikiran yg sngat x mtang!! mcm x ngam d jiwa.. sda la membentang di hadapan terbelit2.. 
3 . OTW… insyaallah
4 .  Lepas kawin la… hakhak.. (mood getek)… kiranya… OTW la.. insyaallah..
5 .  Luar Negara… TERINGIN SANGAT!!! Sapa yg x mau teroka tanah orang lain.. harap dapat la.. prgi luar Negara… klu blh.. ROME, LONDON, PARIS atau KOREA…
6 .  Kedai roti? I like coffee.. jadi klu blh suatu hari nanti mau bukak ‘coffee shop’ sndri.. insyaallah… amin…
7 .  Amin…. Siapa x syang family… hahaha..
8 .  (MISSION ACCOMPLISH) Main gitar!! YEAH!!!!! 2 thun yg lalu da aku main.. skrang ni.. mau focus kpada.. cara2 plucking plak dan chord2 yg susah… mau jadi mcm sungha jung… hakhak.. (daaaaaa…)
9 .  Dulu lagi sda dpt HP… tapi.. klu tiap2 thun bertukar.. mmg bankrap la..
10. (MISSION ACCOMPLISH) hahaha.. laptop dapt.. lepas msuk maktab..
11.  X jaln2 lagi… haha.. x da duit… (boros sngat!!)
12. Hahaha… makn pizza hari2!! Mcm bnyak duit… 
13. Lagu latest??!! Hahaha… aku jenis yg mna yg berkenan di telingaku.. baru aku download… but.. sekarang.. I’ve been falling in love with indie music like.. Never shouts never, sleeping with sirens, liyana fizi, hujan, bunkface!..... muzik2 like jazz, pop or acoustics.. is my hearing type..
14. Daki gunung rasa nya x dapt in a million years… sbb dah mati mati2an aku pujuk PAMA…. XDPAT JGAK..
15. Dapat jadi…. What?????... (mugkin time ni.. lamunan terhenti seketika… trus aku lukis kereta yg tayar dia entah p mana… hahha)

SO.... WHAT IS YOUR WISHLIST???

Ulasan

Catatan Popular